المان‌ مهم در طراحی پاکت آزمایشگاه

طراحی پاکت آزمایشگاه

المان‌ مهم در طراحی پاکت آزمایشگاه به طور مستقیم برای تبلیغات مورد استفاده قرار نمی گیرند و در واقع تنها نوعی بسته بندی برای قرار دادن اقلام تبلیغاتی و مدارک محسوب می شوند. در چاپ پاکت نامه دانستن اصول طراحی برای دستیابی به بهترین خروجی، امری ضروری است.

چاپ و طراحی پاکت آزمایشگاه در اندازه‌های مختلف صورت می‌گیرد و برای آزمایشگاه‌ها ابزاری مهم می‌باشد. پاکت آزمایشگاه از اوراق آزمایشگاهی محافظت می‌کند. 

در طراحی پاکت آزمایشگاه استفاده از عناصر اضافی ممنوع

در چاپ پاکت آزمایشگاه باید به این نکته توجه کنید که در طراحی انواع پاکت اختصاصی آن از عناصر اضافی نباید استفاده کنید و فقط عناصری مانند آدرس مرکز آزمایشگاهی، لوگو، مشخصات فرد، موضوع آزمایش و...  را باید بر روی پاکت طراحی کنید.

جنس پاکت را انتخاب کنید

شما می توانید پاکت خام خود را در جنس های مختلفی از قبیل تحریر80 گرم، تحریر 100 گرم، کتان 100 گرم، گلاسه 135 گرم، گلاسه 200 گرم و یا کرافت چاپ کنید.

پاکت های کتان، به دلیل بافت جذابی که دارند، نظر مخاطب را بیشتر جلب می کنند اما باید توجه داشته باشید که هنگام چاپ این پاکت ها با رنگ زمینه تیره امکان سفیدک زدن سطح کار وجود دارد. پاکت های گلاسه نیز که اغلب مصارف غیر رسمی دارند، برای مشاغلی مانند شیرینی فروشی ها، موسسه های برگزاری جشن ها و این قبیل مشاغل مناسب هستند. نوع دیگری از پاکت ها نیز وجود دارد که جنس آن ها کرافت است. به دلیل رنگ زمینه این کاغذ استفاده از آن برای چاپ پاکت بسیار محدود است.

رنگ‌ها و فونت را استانداردسازی کنید

رنگ ها و فونت ها باید با توجه به استفاده شما و اندازه پاکت نامه ازمایشگاهی متفاوت باشند تا در طراحی پاکت آزمایشگاه تاثیر مثبت داشته باشد.

پاکت ملخی جواب آزمایشگاهی

پاکت ملخی پنجره دار ازجمله چاپ چاپ پاکت اختصاصی می‌باشد که درب آن در بالا می‌باشد.

ابعاد استاندارد این پاکت22-11 سانتی‌متر می‌باشد که به دو صورت معمولی و کیسه‌ای تولید می‌شود.این نوع پاکت در دو نوع مقوایی و کاغذی تولید می‌شوند.

انواع پاکت‌های ملخی پنجره دار برای نامه‌های ابعاد A4 مناسب می‌باشد. پاکت نامه‌های ملخی که گاها با نام پالتویی نیز شناخته می‌شوند غالباً درب آن‌ها در طولشان قرار دارد.

پاکت ملخی پنجره دار یکی از انواع پاکت نامه‌ها می‌باشد که در آن به‌منظور نشان دادن بخشی از داخل پاکت و یا باهدفی تبلیغاتی به‌منظور مشخص نمودن محتوا یا موضوع نامه داخل پاکت استفاده می‌شود.

یکی از بخش‌هایی که بیشترین استفاده را از پاکت ملخی پنجره دار دارند آزمایشگاه‌ها می‌باشند که در قسمت پنجره مانند پاکت مشخصات شخص قابل‌مشاهده می‌باشد.

 ابعاد پاکت‌های آزمایشگاهی در طراحی پاکت آزمایشگاه

-کاور جواب آزمایش  A4

طراحی پاکت آزمایشگاه مناسب در برگه‌های استاندارد A4 است و بیشتر در جواب آزمایش کلی و همچنین سونوگرافی مورد مصرف قرار می‌گیرد.

-پاکت جواب آزمایش  B5

سایز استاندارد این پاکت آزمایشگاه 25.18 cm بوده و مشخصات تولید و مبلغ خدمات چاپ بر روی آن نزدیک به پاکت A5 می‌باشد.

-پاکت A5

برخی از آزمایشگاه‌های پاتوبیولوژی و تشخیص طبی جواب آزمایش بیمار را در سایز A5 پرینت گرفته و تمایل دارند به همان صورت درون پاکت قرار گیرد.

ابعاد استاندارد این پاکت‌ها معمولاً 22.15.5cm  می‌باشد.قیمت این نوع پاکت نسبت به پاکت ملخی بیشتر می‌باشد.

  • طراحی پاکت آزمایشگاه A5 پنجره دار
  • طراحی پاکت آزمایشگاه بدون در
  • طراحی پاکت آزمایش تاشو
  • پاکت جواب آزمایش طلاکوب

ازجمله خدمات تکمیلی دیگر در مراحل چاپ و طراحی پاکت آزمایشگاه  می‌توان به طلاکوبی، برجسته‌سازی، سلفون، تیغ زدن، یو وی موضعی، uv شنی، امباس، دایکات با قالب‌های خاص و حرفه‌ای اشاره نمود که هزینه و تعرفه این خدمات به‌صورت جداگانه محاسبه می‌شود.

نکات مهم در طراحی پاکت ازمایشگاه

پاکت نامه از جمله موارد ست های اداری  است که در شرکتها و موسسات نقش بسیارمهمی در استفاده از آن میشود.چاپ پاکتنامه ارزان هم به بصورت چاپ افست فوری 1 رنگ تا 4 رنگ قابل استفاده است و طراحی در این مرحله بسیار مهم است. و دیگر نکاتی که در طراحی پاکت نامه ازمایشگاه مهم است عبارت است از:

· نظم و ترتیب

 به جهت تأثیر زیاد در جلب‌توجه مخاطب باید قاعده کلی در طراحی  را رعایت کرد، به این معنی که هر خلاقیتی هرچقدر ساختارشکن، باید به شرح زیر حداقل‌هایی داشته باشد: سربرگ، آرم، متن و اطلاعات تماس کاملاً واضح و صحیح مشخص باشد.

· زیبایی و جذابیت

از دید اثرگذاری در پروسه‌ی مارکتینگ برندها(شرکت‌ها) پاکت نامه باید سربرگی شیک و استاندارد داشته باشد. به خاطر داشته باشید هر چه قدر جلوه گری کنید، نه‌تنها خود را بالا می‌برید، بلکه در ذهن مخاطب، شرکا و مشتریان خود برندی هستید خاص که همکاری با شما افتخار محسوب می‌شود. برای سازگاری باشخصیت برند، هوشیار باشید که طرح  شما باید باکلیت فضای طراحی چاپ‌های شما سازگار باشد.

· کیفیت چاپ

 این روزها همه متخصص‌اند، به‌کارگیری کیفیت پایین چاپ شمارا برند یا شرکتی ایدئال‌گرا معرفی نخواهد کرد.

· کیفیت ساخت و نوع کاغذ

 همان‌طور که در باقی چاپ‌ها کیفیت و نحوه‌ی روکش اهمیت دارد، در چاپ پاکت آزمایشگاهی نیز بسته به نیاز شما می‌توان انواع کاغذ و روکش‌های مختلف را به خدمت گرفت. ما طراحی و چاپ ست‌های اداری را انجام می‌دهیم. از اولین گام تا تحویل در دستان شما. اگر ست اداری خاصی مدنظر دارید، یا قرار است مرسوله‌ای خاص را ارسال کنید، آماده‌ایم تا پیشنهادهایی تخصصی و ویژه در اختیارتان قرار دهیم.

تولید و چاپ پاکت ، چاپ ست اداری ، چاپ جعبه ،  چاپ ساکت دستی تبلیغاتی ، ساک دستی آماده ، چاپ کاتالوگ ، چاپ سربرگ ، چاپ لیبل ، چاپ روبان ، چاپ اتیکت آویز ، چاپ مارک پارچه ای چاپ کاغذ بسته بندی ، چاپ ساک پارچه ای ، چاپ فولدر تبلیغاتی ، چاپ کارت ویزیت و کلیه ملزومات کاغذی و چاپی توسط مرکز تخصصی چاپ و بسته بندی چاپ انعکاس

مشاوره و سفارش: 33532729–021

09129562575 خطیبی

09121784130 رفیعی

نظرات شما