چاپ فولدر تبلیغاتی

چاپ فولدر تبلیغاتی

چاپ فولدر تبلیغاتی : پوشه تبلیغاتی یا فولدر تبلیغاتی پوشه ای است که هم میتوانید به عنوان کاتالوگ از آن استفاده کنید و هم میتوانید تبلیغات کاغذی، لیست قیمت، پروپزال شرکت، سی دی، کارت ویزیت و سایر برگه های تبلیغاتی خود را در آن قرار داده و به مشتریان خود بدهید. همچنین فولدر در جلسات برای ارائه مکاتبات اداری و قرارداد ها نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

این پوشه های تبلیغاتی بعضی اوقات بصورت پلاستیکی نیز استفاده میشوند اما به دلیل اینکه متن تبلیغات روی آن کمتر دیده می شود و کیفیت خوبی ندارد از مدل های کاغذی آن بیشتر استفاده می شود.

فولدر کاغذی در سایز و و جنس و چند رنگ بودن کار باهم تفاوت دارند به این صورت که چاپ فولدر a4 متداول تر نسبت به بقیه سایزها هستند البته فولدر ها در سایزهای a5 و … هم کاربرد دارند . جنس کاغذ فولدرها بصورت گلاسه ۲۵۰ یا ۳۰۰ گرمی و ایندلبرد ۲۵۰ یا ۳۰۰ یا ۳۵۰ گرمی کاربرد دارند ولی میتوان کاغذهای خاصتر هم در ساخت آنها استفاده کرد.

نمونه فولدر تبلیغاتی

کاربرد فولدرهای تبلیغاتی

بیشترین استفاده آن در آزمایشگاه ها و بیمارستان ها برای پرونده پزشکی و ارائه پاسخ آزمایش می باشد.

همچنین در فولدر ها تبلیغاتی محلی برای قرار دادن سی دی و کارت ویزیت وجود دارد که می توانید اطلاعات کامل تری از مجموعه خود را در قالب سی دی در اختیار مخاطب یا مشتری قرار دهید.

 از جمله اوراقی که میتوان در داخل فولدر قرار داد میتوان به سربرگ و تراکت و کارت ویزیت و بروشور و کاتالوگ های تک صفحه ای و چند صفحه ای و سی دی معرفی شرکت اشاره کرد .

چاپ فولدر تبلیغاتی همچنین از لحاظ اقتصادی نیز مقرون به صرفه می باشد. با توجه به اضافه یا کم شدن محصولات دیگر نیازی به چاپ دوباره ی کل کاتالوگ محصولات نیست و با اضافه نمودن محصول جدید در قالب کاتالوگ های تک برگی به داخل فولدر محصول جدید خود را معرفی می نمایید.

کاربرد فولدر اداری

کاربرد اداری فولدر در مکاتبات اداری، ارائه پیش نویس قراردادها، ارائه پروپزال شرکت می باشد. البته باید مقوای استفاده شده در چاپ فولدر اداری از مقاومت بالایی برخوردار باشد. از این رو عموما کاغذ استفاده شده در چاپ فولدر مقوای گلاسه 300 گرم می باشد و از روکش سلفون مات یا براق نیز استفاده می شود. همچنین به منظور بایگانی اداری از منگنه لوپ نیز در فولدر استفاده می شود.

ابعاد فولدر

ابعاد فولدر عموما در حالت بسته به صورتی است که کاغذ A4 به راحتی در داخل آن قرار گیرد. فولدر ها به صورت دو لت یا سه لت بوده و قالب و طرح خاص و مشخصی ندارند و شما می توانید با توجه به نیاز خود در ابعاد مختلفی قالب فولدر را طراحی کنید. قالب فولدر باید به صورتی باشد که مقوای استفاده شده کمترین دور ریز را داشته باشد.

قالب چاپ فولدر با اندازه جیب نگهدارنده کاغذ تغییر می کند و شما می توانید کاربردهایی مثل جای قرارگیری سی دی و کارت ویزیت را نیز به جیب فولدر اضافه کنید همچنین اگر تعداد برگه های داخل فولدر زیاد باشد می توان آن را به صورت عطف دار طراحی کرد.

قیمت چاپ فولدر

قیمت چاپ فولدر نسبت به گرماژ و جنس کاغذ مصرفی در ساخت آن متغیر است. در بیشتر موارد از کاغذ های گلاسه ۲۵۰ یا ۳۰۰ یا ۳۵۰ گرمی استفاده می شود و اگر بخواهیم فولدر مقاوم تری داشته باشیم باید قیمت بیشتری بدیم و از مقواهای ایندلبرد ۳۰۰ و ۳۵۰ گرمی در ساخت فولدرها استفاده کنیم. شما با توجه به نیاز خود می توانید در ابعاد مختلفی آن را طراحی کنید. قیمت چاپ پوشه همچنین به یکرو یا دورو بودن چاپ، نوع پوشش سلفون، استفاده از یووی، طلاکوب، برجسته سازی و … نیز بستگی دارد.

قیمت چاپ فولدر با کاغذ گلاسه A5

فولدر گلاسه 300 گرم A5 چاپ چهار رنگ تحویل 10 روزه
1000 عدد - - 8.200.000
سلفون - 9.400.000
سلفون یو وی موضعی 10.600.000
2000 عدد - - 12.300.000
سلفون - 14.900.000
سلفون یو وی موضعی 17.500.000
5000 عدد - - 27.500.000
سلفون - 33.480.000
سلفون یو وی موضعی 38.980.000
هزینه های داشتن لبه، چسب چاپ دو رو، قالب اختصاصی و طراحی جداگانه محاسبه می شود.

قیمت چاپ فولدر با کاغذ گلاسه A4

فولدر گلاسه 300 گرم A4 چاپ چهار رنگ تحویل 10 روزه
1000 عدد - - 10.400.000
سلفون - 12.500.000
سلفون یو وی موضعی 13.900.000
2000 عدد - - 16.500.000
سلفون - 19.800.000
سلفون یو وی موضعی 22.800.000
5000 عدد - - 36.250.000
- - 43.250.000
سلفون یو وی موضعی 48.750.000
هزینه های داشتن لبه، چسب چاپ دو رو، قالب اختصاصی و طراحی جداگانه محاسبه می شود.

لیست قیمت چاپ پوشه دکمه دار

پوشه دکمه دار A5
500 4900
1000 4400
پوشه دکمه دار A4
500 5700
1000 5200

طراحی فولدر

اصول طراحی یک فولدر تبلیغاتی با طراحی فولدرهای سازمانی و اداری بسیار متفاوت بوده و باید در زمان طراحی، نوع کاربرد آن را در نظر گرفت. همچنین در صورتی که یک سازمان یا شرکت تصمیم به تهیه ست اداری داشته باشد، می­توان طراحی فولدر را مطابق با ست اداری سفارش داد و با ترکیب ­بندی­های یکسان و مشابه چاپ کرد؛ به این ترتیب زمانی که سربرگ­ ها در فولدر قرار می­گیرند، با یکدیگر هماهنگ خواهند بود. طراحی فولدر به صورت حرفه ­ای و خوش رنگ و جذاب، جلب توجه زیادی می­کند و بیانگر هویت سازمانی می­ باشد.

جنبه تبلیغاتی چاپ فولدر برای شرکت شما

چاپ پوشه جنبه تبلیغاتی نیز داردو نباید از تاثیر آن بر مخاطب غافل شد. به علت کاربردی بودن فولدر تبلیغاتی ممکن است دست به دست بچرخد و باعث آشنایی بیشتر افراد با برند مورد نظر و نوع خدمات شما شود. این مورد یکی از اصلی ­ترین جنبه ­های تبلیغاتی فولدر های تبلیغاتی می باشد.

 با چاپ فولدر تبلیغاتی جذاب و منحصر به فرد علاوه بر معرفی شرکت خود، می توانید اعتبار و هویت سازمانی خود در نزد مخاطب را نیز افزایش دهید.

 این شیوه ارائه و پرزنت کردن در جلسات اداری، در واقع نظم و هویت سازمانی شما را بیان کرده و نشانه احترام گذاشتن به شخص مقابل می باشد و تاثیر به سزایی در تصمیم گیری طرف مقابل در رابطه با برند شما خواهد داشت و احتمال همکاری و خرید افزایش خواهد یافت.

چاپ فولدر کاغذی تبلیغاتی چگونه انجام می‌شود؟

چاپ پوشه تبلیغاتی به این صورت انجام میشود که پس از طراحی فولدر و طراحی قالب فولدر کار برای تهیه زینک به لیتوگرافی فرستاده میشود و پس از آن نسبت به کاغذ مورد استفاده در ساخت فولدر به چاپخونه مربوطه ارسال میشود و کار چاپ آن با نظارت طراح و مشتری انجام می پذیرد . نظارت بر روی روند چاپ فولدر تبلیغاتی به این صورت است که طرح چاپی باید در چاپ خانه از لحاظ رنگ و سایز مشاهده و مورد بررسی قرار می گیرد.

پس از چاپ طرح مربوط به قالب فولدر که از قبل تهیه شده و یک نمونه از کاغذ چاپ شده به قالب ساز داده میشود تا قالب مورد نظر رو بسازد. پس از ساخت قالب به وسیله دستگاه لترپرس یا دایکات طرح مورد نظر برش خورده و در مرحله آخر اگر فولدر نیاز به چسب داشت به صحافی رفته و ساخته فولدر کامل و به مشتری تحویل داده میشود.

قیمت فولدر a4

طراحی و چاپ فولدر در مجموعه چاپ انعکاس

ما در مرکز تخصصی چاپ انعکاس  با طراحی قالب های زیبا، کاربردی و منحصر به فرد برای فولدر های تبلیغاتی مجموعه شمااین امکان رابه شما می دهیم که  فولدر تبلیغاتی خود را به بهترین شکل ممکن و قیمت مناسب به مخاطبین خود ارائه دهید.

سوالات متداول در مورد سفارش فولدر تبلیغاتی

سایز متداول چاپ فولدر چقدر است؟

اغلب فولدر های تبلیغاتی در سایز A4 تولید می‌شود.

حداقل تیراژ چاپ فولدر چقدر است ؟

حداقل تیراژ چاپ فولدر ۱۰۰۰ عدد است.

ارزانترین فولدر تبلیغاتی چه شرایطی دارد و قیمت آن چقدر است ؟

 ارزان‌ترین فولدرتبلیغاتی بوسیله چاپ افست عمومی چاپ میشود. این فولدر در تیراژ حداقل ۱۰۰۰ عدد چاپ میشود و قیمت آن بستگی زیادی به قیمت روز کاغذ دارد.

سریع ترین زمان چاپ فولدر تبلیغاتی چند روز است؟

۳ تا ۷ روز کاری زمان می برد. چاپ اختصاصی پوشه های تبلیغاتی کیفیت بالاتری نسبت به چاپ عمومی آن دارد و قیمتش نیز به مراتب بیشتر است.

به صرفه ترین فولدر چه مدلی است و تولید آن چند روز زمان می‌برد؟

بهترین و به صرفه ترین فولدر، در تیراژ ۱۰۰۰ عدد باید چاپ شود. چاپ پوشه تبلیغاتی اغلب بوسیله دستگاه چاپ افست انجام میشود و متداول ترین سایز آن A4 است.

مرکز تخصصی چاپ و بسته بندی چاپ انعکاس

تولید و چاپ پاکت ، چاپ ست اداری ، چاپ جعبه ،  چاپ ساکت دستی تبلیغاتی ، ساک دستی آماده ، چاپ کاتالوگ ، چاپ سربرگ ، چاپ لیبل ، چاپ روبان ، چاپ اتیکت آویز ، چاپ مارک پارچه ای چاپ کاغذ بسته بندی ، چاپ ساک پارچه ای ، چاپ فولدر تبلیغاتی ، چاپ کارت ویزیت و کلیه ملزومات کاغذی و چاپی توسط مرکز تخصصی چاپ و بسته بندی چاپ انعکاس

مشاوره و سفارش: 33532729–021

09129562575 خطیبی

09121784130 رفیعی

سوالات متداول

ھمه طرح ھا بعد از پایان مرحله طراحی، برای بررسی کامل جزییات، در اختیار مشتری قرار داده می شوند. مشتری موظف ھست در این مرحله کلیه متن ھا، تلفن ھا، شماره ھا، سریال ھا و … را در طرح بررسی کند و اگر نیاز به تغییر داشت اعلام کند تا طرح اصلاح شود.

از زمان تایید طرح نھایی ۵ روز کاری می باشد.

بله بعد از اتمام کار فایل لایه باز تحویل داده می شود.

امکان چاپ سفارش با اندازه اختصاصی شما نیز وجود دارد.

در خروجی چاپ امکان دارد تا ١٠ درصد اختلاف رنگ وجود داشته باشد. اگر مایل ھستید دقیقا رنگ مد نظر شما چاپ شود باید یک نمونه چاپی تحویل دهید.

خیر هزینه ارسال به عهده مشتری می باشد.

با در نظر گرفتن حجم سفارشات روزانه، در صورتی که جای خالی بین پروژه ھا وجود داشته باشد، امکان تحویل سفارشات زودتر از موعد مقرر نیز وجود دارد.